Obiectiv 1: Educație digitală-Dezvoltarea competențelor digitale, în ceea ce privește utilizarea eficientă
noilor tehnologii și creșterea gradului de integrare a resurselor digitale și a noilor tehnologii în activitatea didactică.
Obiectiv 2: Dezvoltarea competențelor profesorilor de gimnaziu și de liceu în vederea formării gândirii critice și creative la
elevi, folosind metode inovative, centrate pe elev.
Obiectiv 3: Multiculturalitatea și "pedagogia albastrului"
Obiectiv 4: Îmbunatățirea vieții și a viitorului tuturor copiilor prin învățarea socio-emoțională.
Obiectiv 5: Dezvoltarea aptitudinilor eco ale întregii comunități școlare, prin creșterea rezultatelor educației ecologice,
formarea de atitudini și comportamente dezirabile, precum și un demers practice și eficient.
Obiectiv 6: Formarea de competențe pentru cadrele didactice care să faciliteze orientarea în carieră a elevilor.
Documentul cu cele șase obiective
Performanta scolara pentru copiii remigranti
Project Title in English:
School Performance for Remigrant Students
Project Acronym: SP4RS
Din analiza SWOT realizata, pe langa punctele tari (evolutie pozitiva a indicatorilor in ultimii ani, actiuni desfasurate pentru integrarea elevilor si preocuparea pentru dezvoltarea competentelor cadrelor didactice etc) rezulta si urmatoarele puncte slabe ale LTF:
- scăderea motivaţiei pentru cariera didactică si lipsa de experienţă a prof. in lucrul cu diversitatea etnică si culturală;
- număr relativ mic de activităţi (şcoala - parteneri) pentru rezolvarea problemelor comunitare, deşi există disponibilitate din partea şcolii;
- integrarea/reintegrarea sociala si educationala relativ dificila pentru o parte a elevilor(proveniti din medii defavorizate si remigranti) si lipsa unor instrumente de lucru clare/competente in acest sens;
- abordarea timidă a oportunităţilor oferite de programele UE
Citeste mai mult...
Project MAI PIU’ - Memory Against Inhumanity: people with mental disorders under totalitarian regime in Europe - Project n. 589088-CITIZ-1_2017-1-CITIZ-REMEM
Citeste mai mult...
- Pasionati de știintă … Space for Science este conjunctura perfecta de a le imbina intr-o reteta de succes
teoria cu practica in ceea ce priveste educatia copiilor si a adolescentilor.
- Aniversam trei ani in care zi de zi am testat stiinta jocului si jocurile stiintei.
Cum putem face asta mai potrivit decat prin experimente?
Citeste mai mult...
“Tehnologia este arta de a transforma știința in ceva practic.”
In cadrul evenimentului online “She designs 3D! Girls do IT!”, eleve de la Filadelfia au descoperit atât proiectarea 3D cât și oportunitatile potențiale ale imprimantelor 3D, sub îndrumarea prof de informatica Ana Ursaciuc.
Acest proiect a fost finantat cu ajutorul programului internațional Meet and Code susținut la nivel european de compania de software SAP.