ACTIVITĂȚI EXTRAȘCOLARE GIMNAZIU




Marele Einstein spunea că ,,Experimentul este calea spre reuşită!” așa încât elevii Lionte Amedeea, Nichifor Dorothea, Reguș Andrei și Șerban Elina din cl.a VI-a C coordonați de prof. Valerica Ignătescu au dorit să verifice. Au construit trei dispozitive utile în studiul fizicii din materiale refolosibile: ,,ELECTRONEL ̓- un dispozitiv pentru studiul electrizării, ,,MICROHIDROCENTRALA ̓ ̓prin care s-a evidențiat transformarea energiei hidraulice în energie electrică și ,,SUBMARINUL ” prin care au verificat principiul lui Arhimede. Proiectul participant la concursul ,,Școli verzi” sponzorizat de EON a obținut marele premiu de 3000 de euro.

Mai multe imagini...



În octombrie 2021 am început derularea proiectului cu titlul ,,BIJUTERIILE PĂMÂNTULUI, MINERALELE”,proiect coordonat de prof. Valerica Ignătescu. Și pietrele au viața și frumusețea lor…așa ne-a spus doamna profesoară de chimie la una din orele noastre. Ne-a prezentat pirita, malachitul și azuritul, halitul care ne-au încântat cu frumusețea lor. Ne-a vorbit și despre colecția ,, Comorile Pământului ” și ne-a invitat să cunoaștem aceste bijuterii ale adâncurilor, mineralele. Am desfășurat activități teoretice,experimentale folosind metoda STEAM, am asamblat un puzzle uriaș. Vom prezenta proiectul nostru la concursurile școlare de chimie. Sara Patraș, Lorena Gavrilovici cl.a VIII-a B

Mai multe imagini...



Pentru că simțim la fel în orice limbă, prof. de limba română Alina Cazac, prof. de limba engleză Oana Crudu și prof. de limba germană Rebeca Bidu au sărbătorit, împreună cu elevii, vineri, 26 septembrie, Ziua Mondială a limbilor europene. Elevii și-au decorat, de acasă, măștile cu steagurile țărilor europene, au desenat la școală grafice, au discutat și au problematizat importanța studierii limbilor străine, iar, apoi, au gustat din dulciurile reprezentative pentru câteva țări europene.

An școlar 2020-2021




Elevii care au participat la muzeul de iluzii au fost încântați de imaginile văzute acolo. Au participat ei înșiși la anumite activități desfășurate pe baza fenomenului de iluzie optică. Au făcut poze individuale și de grup cu imagini interesante și, de asemenea, au avut ocazia să achiziționeze anumite obiecte sau jocuri aplicative. Impactul asupra elevilor a fost unul uimitor. Elevii au fost foarte încântați de o altfel de oră...o oră în afara sălii de clasă, în care au avut ocazia să pună ei mâna pe toate materialele prezente acolo pentru o observa diferența dintre iluzie și realitate și explicarea științifică și chiar evidentă a iluziilor.

Activitatea a fost coordonată de profesorii diriginți ai claselor de gimnaziu, Prof. Carmen Marici, Prof. Lidia Breabăn.

An școlar 2019-2020




CODEWEEK

Programarea este distractivă! Programarea este creativă! Încă de la începuturile sale, omenirea a creat lucruri cu ajutorul argilei, pietrei, cărămizilor, hârtiei și lemnului. Astăzi creăm și prin intermediul programării. Programarea ne ajută să dobândim noi competențe! Elevii pot învăța să creeze lucruri cu ajutorul programării pe care să le pună la dispoziția a milioane de oameni. Pot crea site-uri web și jocuri sau pot controla un computer sau un robot prin programare. Vor înțelege mai bine lumea în care trăiesc. Din ce în ce mai multe lucruri sunt conectate. Dacă elevii înțeleg ceea ce se întâmplă în spatele ecranului, pot înțelege mai bine ceea ce se întâmplă în lume! Programarea ne stimulează gândirea computațională, capacitatea de soluționare a problemelor, creativitatea, gândirea analitică și capacitatea de a lucra în echipă. 90 % dintre locurile de muncă de astăzi au nevoie de oameni cu competențe digitale, inclusiv competențe de programare.

Prof. Coordonator Anca Purice

An școlar 2019-2020

Hour of Code

Proiectul se derulează în fiecare an, la începutul lunii decembrie, abordând aspecte variate din domeniul programării și a gândirii algoritmice, iar rezultatele obținute, traduse în cunoștințe, abilități, deprinderi reprezintă elemente-cheie în formarea elevilor ca viitori programatori.

Prof. Coordonator Anca Purice

An școlar 2019-2020



În Romania, concursul este organizat de Asociația pentru Tehnologia Informației si Comunicațiilor din Romania (ATIC) (www.atic.org.ro) prin ECDL ROMANIA (www.ecdl.ro). BEBRAS Romania se desfăşoară cu sprijinul Ministerului Educaţiei Naţionale şi este inclus în calendarul competiţiilor educative naţionale (CAEN), fără finanţare.

Prof. Coordonator - Purice Anca-Cristina
Prof. Lidia Breabăn
Prof. Ursaciuc Ana
Prof. Buliga Tiberiu Ioan
Prof. Ștefănescu Narcisa Daniela

An școlar 2019-2020



Prof. Alina Cazac și Prof. Gherasim Elisabeta au organizat o activitate de stimulare a creativității elevilor, prin producerea de creații vestimentare și accesorii din materiale reciclabile. Astfel, elevii din clasa a VIII-a A și a IX-a B au fost împărțiți în grupe de 5-6 elevi și au lucrat timp de 2-3 ore la crearea diverselor piese vestimentare și a altor accesorii. Produsele finale au fost prezentate în fața unui juriu, care a premiat cele mai bune trei creații. Toți participanții au primit diplome.

An școlar 2018-2019

1 / 5
2 / 5
3 / 5
4 / 5
5 / 5





Vizita la azilul de bătrâni de la Ilișești a avut ca scop realizarea unui mic program artistic, de către elevii claselor a XI-a C și a VIII-a A, de la Liceul Teoretic Filadelfia. Programul a constat în câteva cântece interpretate de elevi și acompaniate de chitară. La nivel de parteneriat, s-a realizat o activitate extrașcolară care corespunde cerințelor europene de implicare în mediul social și comunitatea locală. Bătrânii de la azil au fost plăcut surprinși de vizita elevilor de la Liceul Teoretic Filadelfia. La nivelul instituției și în afară ei, elevii au învățat, prin această ieșire, o lecție de viață.

Activitatea a fost organizată de Prof. Alina Cazac și Prof. Oana Crudu.

An școlar 2018-2019






DARUIESTE
  • CONT RON
  • COD IBAN: RO22RNCB0234096458170001
  • BCR SUCEAVA Str. Stefan cel Mare nr.31, Suceava
  • Cod Swift RNCBROBU
SUNT INVINGATOR!